طرح حامی دانشجو

تعداد بازدید:۱۱۴۶۱۷

«طرح حامی» با هدف بهبود کیفیت ارتباط با دانشجویان، در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شده است. در چارچوب این طرح، دانشجویان می‌توانند مکاتبات اداری خود را به‌صورت غیرحضوری و از طریق پست الکترونیک انجام دهند. این شیوه، علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، به دانشجویان این امکان را می‌دهد که بدون دغدغه، پاسخ سوال‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان و به‌صورت مکتوب و دقیق دریافت کنند.

با توجه به گستردگی جغرافیایی دانشجویان واحد الکترونیکی و اهمیت پاسخگویی دقیق و به موقع در این واحد دانشگاهی، از دانشجویان درخواست می‌شود در اسرع وقت، مطابق مراحل زیر نسبت به فعال‌سازی ایمیل و استفاده از سامانه حامی اقدام کنند. توجه داشته باشید پاسخگویی به سوالات و مسائل دانشجویان در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و ... در همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، صرفا از طریق سامانه حامی انجام خواهد شد.

 

گام اول:

در مرحله اول، همه دانشجویان باید ایمیل اختصاصی خود در دانشگاه آزاد اسلامی را فعال کنند. توجه داشته باشید، ایمیل برای همه دانشجویان ایجاد شده و شما فقط باید با تغییر رمز عبور، حساب کاربری خود را فعال کنید. این مرحله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از همه دانشجویان درخواست می‌شود در اسرع وقت نسبت به فعال‌سازی ایمیل خود اقدام کنند.

برای مطالعه روش فعال‌سازی ایمیل کلیک کنید؛ همچنین ویدئو آموزشی روش فعال‌سازی ایمیل در انتهای صفحه آورده شده است.

چنانچه بعد از مطالعه متن و همچنین مشاهده ویدئو آموزشی، در زمان فعال‌سازی ایمیل خود با مشکل مواجه شدید می‌توانید با شماره ۰۲۱۴۲۸۶۳۰۰۰ داخلی ۸۵۰ برای مقطع کارشناسی و داخلی ۸۵۱ برای مقطع کارشناسی ارشد تماس بگیرید.

 

ورود به سامانه حامی
 

گام دوم:

چنانچه با سوال یا هر نوع مشکلی در روند تحصیل خود مواجه شدید، می‌توانید با ارسال ایمیل، مساله را به حامی اطلاع دهید. حامی در اسرع وقت مورد را بررسی و شما را از نتیجه مطلع خواهد ساخت. ویدئو آموزشی روش ارسال سوال‌ها در سامانه حامی در پایان صفحه (ویدئو دوم) قابل مشاهده است.

 

برای جلوگیری از هم‌پوشانی سامانه‌ها و افزایش کارایی، صرفاً درخواست‌هایی از طریق این سامانه پیگیری می‌شوند که سامانه اختصاصی دیگری برای آن‌ها تعریف نشده است؛ بنابراین استفاده از سایر سامانه‌ها به قوت خود باقی است. به‌عنوان مثال، فرایندهایی نظیر نقل و انتقال یا مهمانی همچنان از طریق سامانه «منادا» انجام می‌پذیرد.

 

 

سوالات متداول:

  • آیا امکان استفاده شخصی از ایمیل دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد؟

بله؛ هرگونه موارد حقوقی بر عهده کاربر است.

  • محدودیت فضا چقدر در نظر گرفته شده است؟

فضا برای دانشجویان ۲ گیگابایت و برای استادان ۲۰ گیگابایت در نظر گرفته شده است.

  • آیا تعداد ارسال در روز دارای محدودیت است؟

تعداد ارسال در روز ۲۵ عدد به ازای هر کاربر است.

  • آیا امکان تغییر حساب کاربری وجود دارد؟

بعضی موارد در بخش تنظیمات قابل تغییر است.

  • حجم پیوست در سرویس چقدر است؟

حجم پیوست به صورت پیش‌فرض ۴۵ مگابایت در نظر گرفته شده است.

  • آیا امکان حذف حساب کاربری وجود دارد؟

خیر؛ این امکان وجود ندارد.

 

 

کلیدواژه‌ها: واحد الکترونیکی حامی سامانه حامی