اختصاص خط پاسخگویی تلفنی ویژه کارشناسان دانشکده
خط پاسخگویی تلفنی ویژه دانشکدههای واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ ۱۷ آبان فعال میگردد.
به گزارش روابط عمومی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان میتوانند از تاریخ ۱۷ آبان از ساعت ۸ الی ۱۵ از طریق داخلیهای زیر با کارشناسان گروه خود در ارتباط باشند. توجه داشته باشید راه اصلی ارتباط دانشجویان با دانشگاه سامانه پاسخگویی (تیکتینگ) بوده و همه دانشجویان موظفند سوالات خود را از طریق این سامانه مطرح و پاسخ خود را طی حداکثر ۲ روز کاری دریافت نمایند. به منظور تسریع در روند پاسخگویی از ارسال مجدد تیکت در طی این دو روز جدا خودداری نمایید.
در صورت بروز مشکلات فوری و یا عدم دسترسی به این سامانه (مانند دانشجویانی که فرایند فارغالتحصیلی خود را طی مینمایند و ...)، دانشجویان میتوانند از طریق تماس تلفنی پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند. لطفا در صورت ارسال تیکت، حتما شماره پیگیری تیکت خود را در ابتدای تماس با کارشناسان مطرح نمایید.
لازم به ذکر است سایر بخشها مانند قبل پاسخگوی تماس تلفنی دانشجویان هستند.
| ردیف | نام دانشکده | شماره داخلی |
| ۱ | دانشکده علوم انسانی | ۴۷۳ |
| ۲ | دانشکده فنی و مهندسی | ۴۷۲ |
| ۳ | دانشکده مدیریت | ۴۷۱ |
| ۴ | دانشکده علوم پایه | ۴۷۲ |
در ضمن با توجه به پایان فرایند ثبت نام دانشجویان ورودی ۱۴۰۱، از این تاریخ امکان برقراری تماس تلفنی با داخلی ۳۰۳۰ وجود نخواهد داشت و دانشجویان جدیدالورود نیز مانند سایر دانشجویان میتوانند سوالات خود را از طریق سامانه پاسخگویی (تیکتینگ) و یا تماس تلفنی مطرح نمایند. دانشجویان ورودی ۱۴۰۱ برای استفاده از سامانه پاسخگویی (تیکتینگ) باید حتما یک بار وارد سامانه خدمات الکترونیکی شده باشند.
در زیر فیلمهای آموزشی روش استفاده از سامانه پاسخگویی آورده شده است.
نظر شما :