اصلاح و ارتقا سیستم پاسخگویی واحد الکترونیکی
به گزارش روابط عمومی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، این واحد در راستای اصلاح و ارتقا سیستم پاسخگویی و همچنین افزایش تمرکز کارشناسان گروه برای انجام سریعتر امور مربوطه، با توجه به بررسیهای انجام گرفته و بازخوردهای دریافتی از دانشجویان، اقدام به پیاده سازی رویکرد جدید خود در این زمینه نموده است.
بر این اساس، از تاریخ ۱۰ آبان سال جاری در خصوص امور آموزشی و مسائل مربوط به دانشکدهها، کارشناسان گروه با دانشجویان تماس گرفته و نیاز به تماس دانشجویان نیست. از این رو کلیه خطوط تلفن مربوط به کارشناسان دانشکده از این تاریخ مسدود بوده و امکان تماس از طرف دانشجویان وجود نخواهد داشت.
به منظور برطرف شدن ابهامات احتمالی در خصوص نحوه حضور در کلاسها و نیز استفاده از سامانههای دانشگاه، حتما فیلمهای آموزشی مربوطه را مشاهده نمایید. جهت مشاهده فیلمهای آموزشی کلیک کنید.
در ضمن، در خصوص بر طرف کردن مشکلات فنی در زمینه استفاده از هرکدام از سامانههای دانشگاه و همچنین موارد فنی پیش آمده در زمان حضور در کلاس درس، میتوانید با شماره پشتیبانی فنی (۰۲۱۴۲۸۶۳۸۶۳) تماس حاصل نمایید.
بدیهی است در صورت ایجاد سوال و یا ابهام، دانشجویان میتوانند موارد مورد نظر خود را از طریق سامانه پاسخگویی (تیکتینگ) صرفا در روزهای اداری برای کارشناسان ارسال نموده و پاسخ خود را طی حداکثر دو روز کاری دریافت نمایند. در زیر فیلم آموزشی روش کار با سامانه پاسخگویی آورده شده است. لازم به ذکر است سایر بخشها کمافیسابق پاسخگوی تماسهای تلفنی خود خواهند بود.
توجه داشته باشید از آنجا که تنها راه ارتباطی دانشگاه با دانشجویان سایت واحد میباشد، دانشجویان موظفند به صورت مستمر اخبار و اطلاعیههای قرار گرفته بر روی سایت دانشگاه را مطالعه نمایند.
نظر شما :