
دبیرخانه یکی از بخشهای مهم و تأثیرگذار هر سازمان است که وظیفه مدیریت و ساماندهی مکاتبات اداری را بر عهده دارد. این واحد مسئول ثبت، طبقهبندی و بایگانی نامههای وارده و صادره بر اساس موضوع در سامانه رایانهای بوده و همچنین امور مربوط به فکس (دورنما) و نظارت بر فرآیند نامهرسانی را پیگیری میکند. از دیگر وظایف دبیرخانه میتوان به ارسال و دریافت نامهها و بستههای پستی، تایپ و آمادهسازی نامهها و یادداشتهای اداری، و توزیع نامههای داخلی اشاره کرد. دبیرخانه با ایفای نقش محوری در جریان ارتباطات سازمانی، به ایجاد نظم، دقت و سرعت در گردش مکاتبات کمک میکند.
با استفاده از «طرح حامی» میتوانید سوالات خود را بهصورت غیرحضوری و از طریق پست الکترونیک ارسال کرده و پاسخ خود را دریافت کنید.
«سامانه حامی»
«راهنمای فعالسازی و استفاده از سامانه حامی»
ساختمان شماره ۲: تهران، خیابان پاسداران، نیستان نهم، نبش خیابان رام، پلاک ۵ – کد پستی: ۱۹۴۶۸۳۳۱۵۱
ساختمان شماره ۱: تهران- شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار خوردین، خیابان مهندس، خیابان مهستان، شماره ۱۹ - کد پستی: ۱۴۶۵۸۳۴۳۱۱