اداره ثبت نام

آقای شاه قلعه
رئیس اداره ثبت نام

ساختمان شماره 2 طبقه 5 اتاق 501/3 

 

کارشناسان اداره ثبت نام

 آقای احمدی مجد

 کارشناس

آقای اصغری

 کارشناس

آقای حسین زاده

 کارشناس

خانم سالاری

 کارشناس

 

شرح وظایف اداره ثبت نام

  • نظارت بر حسن اجرای فرآیندهای پذیرش و ثبت نام
  • تهیه و تنظیم اطلاعیه های مربوط به تقویم آموزشی جهت درج در سایت واحد
  • تهیه و تنظیم پیامک های مربوط به نحوه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود
  • تهیه و تنظیم اطلاعیه های مربوط به ثبت نام پذیرفته شدگان جدیدالورود، جهت درج در سایت واحد
  • آماده سازی دستورالعمل ها و مقررات ثبت نامی جهت ابلاغ به دانشکده ها مطابق به روزترین بخشنامه های صادره از جانب سازمان مرکزی دانشگاه آزاد
  • تهیه نامه استعلام اعتبار مدارک تحصیلی پذیرفته شدگان از سازمان مرکزی (مدارک معادل، خاص و...)
  • بررسی و ثبت درخواست تغیر رشته یا گرایش برای دانشجویانی که رشته ایشان منسوخ شده است و ارسال نامه مربوطه به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد
  • تهیه نامه استعلام مدارک اتباع خارجی و ارسال مدارک مورد نیاز به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد
  • نامه نگاری های مربوط به دانشجویان ایرانی مقیم خارج از کشور و فراهم کردن شرایط ثبت نام و تحصیل ایشان مطابق بخشنامه های سازمان
  • بررسی و نظارت بر عملکرد کارشناس مسئول پذیرش
  • بررسی و نظارت بر عملکرد کارشناس مسئول ثبت نام
  • بررسی و نظارت بر عملکرد کارشناس احراز هویت
  • بررسی و نظارت بر عملکرد کارشناس تایید مدارک
  • بررسی و نظارت بر عملکرد کارشناس تشکیل پرونده
  • بررسی و نظارت بر عملکرد کارشناس صدور استعلام
  • تشکیل پرونده پذیرفته شدگان جدیدالورود
  • ثبت و تحویل پرونده های تشکیل شده به بایگانی دانشکده ها
  • به روز رسانی لیست دانشجویانی که تشکیل پرونده نداده اند و اطلاع رسانی از طریق پیامک و سایت واحد به ایشان
  • گزارش دانشجویانی که تغییر رشته یا گرایش داده اند جهت اصلاح و تغییر پرونده
  • ثبت و تحویل اصل مدارک تحصیلی مقطع قبلی دانشجویان
  • به روز رسانی لیست دانشجویانی که اصل مدرک تحصیلی مقطع قبل را تحویل نداده اند و اطلاع رسانی از طریق پیامک و سایت واحد به ایشان
  • بستن دسترسی انتخاب واحد دانشجویانی که اصل مدرک تحصیلی خود را تحویل نداده اند، در سامانه آموزشیار
  • – ثبت چک و سفته های تحویل شده توسط دانشجویانی که قادر به ارائه اصل مدرک تحصیلی نیستند، و تحویل آنها به واحد مالی
  • تهیه و ارسال نامه استعلام تاییدیه تحصیلی دانشجویان ورودی جدید به دانشگاه های مبدا
  • ارسال نامه استعلام برای دانشجویانی که به دلیل تعهد خدمت قادر به ارائه اصل مدرک مقطع پایه نیستند.
  • اخذ تاییدیه تحصیلی برای دانش آموختگان دانشگاه آزاد، موسسات غیرانتفاعی و... از سامانه های (estelam.iau.ir) و (portal.saorg.ir)
  • پیگیری موارد مربوط به تاییدیه های تحصیلی مشکل دار و رفع مشکل آنها (عدم وجود مُهر، عدم ارسال تاییدیه از استان، عدم وصول تاییدیه تحصیلی به دلیل تعهد خدمت و بدهی دانشجویان و...)
  • تهیه و ارسال نامه استعلام تاییدیه تحصیلی دانشجویان ورودی جدید به دانشگاه های مبدا
  • تفکیک رونوشت نامه های استعلام و تحویل آن به بایگان های مربوطه
  • پاسخگویی روزانه به تیکت های ارسال شده از طرف دانشجویان
  • پاسخگویی روزانه به تماس های تلفنی دانشجویان
  • پاسخگویی به مراجعین حضوری
  • پاسخگویی روزانه به ایمیل های ارسال شده توسط متقاضیان ثبت نام
  • اصلاح و تغییر پرونده دانشجویانی که تغییر رشته یا گرایش داده اند
  • ثبت و تحویل اصل مدارک تحصیلی مقطع قبلی دانشجویان
  • بررسی و تایید تمامی مدارک ثبت نامی بارگذاری شده توسط پذیرفته شدگان در سامانه آموزشیار
  • چک کردن اعتبار مدارک تحصیلی مقطع قبلی دانشجویان و بستن دسترسی و اخراج دانشجو، درصورت غیرقابل قبول بودن مدرک تحصیلی ارائه شده
  • احراز هویت پذیرفته شدگان جدید
  • اعلام مغایرت اطلاعات شناسنامه ای دانشجویان با فرم سند پذیرش، به سازمان مرکزی و پیگیری اصلاح آن
  • نامه نگاری با مرکز سنجش و پذیرش، جهت اصلاح اسناد پذیرش فاقد عکس پرسنلی
  • اصلاح مشخصات و اطلاعات دانشجویان در سامانه آموزشیار
  • ثبت نام و تکمیل اطلاعات متقاضیان تحصیل در واحد الکترونیکی در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی
  • نامه نگاری با سازمان، جهت تعیین تکلیف دانشجویانی که رشته آنها به حدنصاب نرسیده است.
  • تهیه نامه های لازم برای دانشجویان میهمان یا انتقالی
  • پشتیبانی و راهنمایی همکاران دانشکده درخصوص موارد مربوط به اداره ثبت نام
  • پیگیری و اطلاع رسانی درخصوص اصلاح نوع قبولی دانشجویان (قبولی با اخذ تعهد)
  • پیگیری های لازم درخصوص سند پذیرش دانشجویان انتقالی
  • بررسی و تایید تمام مدارک ثبت نامی بارگذاری شده توسط پذیرفته شدگان در سامانه آموزشیار
  • تخصیص شماره دانشجویی به دانشجویان انتقالی و مهمانی
  • پیگیری و اطلاع رسانی درخصوص دانشجویانی که مهمانی ایشان در آموزشیار ثبت نشده است
  • پشتیبانی و راهنمایی همکاران دانشکده درخصوص موارد مربوط به اداره ثبت نام
  • نامه نگاری با سازمان مرکزی، جهت تعیین تکلیف دانشجویانی که رشته آنها به حدنصاب نرسیده است.
  • پاسخگویی روزانه به تیکت های ارسال شده از طرف دانشجویان
  • همکاری در تشکیل پرونده پذیرفته شدگان جدیدالورود
  • بررسی و پیگیری پرونده دانشجویان متعهد به خدمت
  • تحویل اصل مدارک تحصیلی مقطع قبلی دانشجویان به بایگانی دانشکده ها
  • همکاری در تهیه و ارسال نامه استعلام تاییدیه تحصیلی دانشجویان ورودی جدید به دانشگاه های مبدا
  • همکاری در تفکیک رونوشت نامه های استعلام و تحویل آن به بایگان های مربوطه
  • همکاری در احراز هویت پذیرفته شدگان جدید
  • تعیین تکلیف دانشجویانی که رشته آنها به حدنصاب نرسیده است در سامانه عدم حدنصاب

آدرس پستی: 

تهران، پاسداران، خیابان نیستان هشتم، خیابان رام، نبش نیستان نهم، ساختمان شماره ۲، طبقه 4 ، اتاق 403/4

سامانه پاسخگویی (تیکتینگ)

ورود به سامانه پاسخگویی تیکتینگ

شماره تلفن تماس:

02142863293