اداره نظارت و سنجش آموزشی

 

آقای کریمی

 کارشناس

 

 

شرح وظایف اداره نظارت و سنجش آموزشی

  • انجام اسکن و ویرایش تصویر امضای اساتید به وسیله نرم افزار های تخصصی و بارگذاری در سامانه خدمات الکترونیکی
  • راهنمایی اساتید تکمیل اطلاعات و اخذ مجوز در سامانه های مختلف (ساجد، ثبت اطلاعات اساتید واحد الکترونیکی، آموزشیار)
  • بررسی مجوزها و مدارک متقاضیان جهت همکاری با واحد در سایت واحد الکترونیکی
  • بررسی مدارک متقاضیان دریافت کد شناسه تدریس و مجوز صلاحیت عمومی در سایت ساجد
  • بررسی شرایط تدریس اساتید و اعلام قطع همکاری اساتید فاقد شرایط همکاری آموزشی و پژوهشی به مدیران محترم دانشکده، معاونت محترم آموزش، معاونت محترم پژوهش و حراست محترم واحد
  • نظارت بر رعایت قوانین آموزشی جهت تدریس اساتید (مجوز تدریس، صلاحیت عمومی، تعداد واحد تدریس و ...) در طول ترم
  • بارگذاری محتوای کلاس های آفلاین و ضبط شده در سامانه مدیریت یادگیری LMS
  • پیگیری و رفع مشکلات احتمالی به روز رسانی احکام کارگزینی اعضای هیات علمی در سامانه ساجد
  • بررسی برگزاری کلاس ها و ارائه گزارش های مربوطه
  • اعلام تعداد جلسات نهایی برگزار شده جهت محاسبه حق التدریس به مسئول حق التدریس
  • انجام کلیه مکاتبات مربوط به نظارت و سنجش (درون سازمانی و برون سازمانی)
  • پاسخگویی و پشتیبانی اساتید از طریق تلفن و تیکت
  • پاسخگویی و پشتیبانی اساتید در سامانه های مختلف (ساجد، ثبت اطلاعات اساتید واحد الکترونیکی، آموزشیار و ...)
  • پیگیری رعایت قوانین آموزشی جهت تدریس اساتید (مجوز تدریس، صلاحیت عمومی، تعداد واحد تدریس و ...) در طول ترم
  • تهیه گزارش از اطلاعات اساتید طبق امور محوله
  • تشکیل پرونده و بروزرسانی آن برای کلیه اساتید حق التدریس و پژوهش به صورت فیزیکی و الکترونیکی
  • استعلام مدارک اساتید (حکم کارگزینی، مدرک تحصیلی و ...) متقاضیان
  • بررسی رعایت قوانین آموزشی جهت تدریس اساتید (مجوز تدریس، صلاحیت عمومی، تعداد واحد تدریس و ...) در طول ترم
  • بررسی درخواست های ویرایش اطلاعات اساتید در سامانه خدمات الکترونیکی
  • اطلاع رسانی تعداد جلسات تشکیل نشده هر درس به عوامل مرتبط
  • دریافت گزارش دروس آفلاین از دانشکده ها
  • انجام کلیه مکاتبات مربوط به نظارت و سنجش (درون سازمانی و برون سازمانی)
  • پاسخگویی و پشتیبانی اساتید از طریق تلفن و تیکت
  • پاسخگویی و پشتیبانی اساتید در سامانه های مختلف (ساجد، ثبت اطلاعات اساتید واحد الکترونیکی، آموزشیار و ...)
  • پیگیری رعایت قوانین آموزشی جهت تدریس اساتید (مجوز تدریس، صلاحیت عمومی، تعداد واحد تدریس و ...) در طول ترم
  • تهیه گزارش از اطلاعات اساتید طبق امور محوله
  • بررسی رعایت قوانین آموزشی جهت تدریس اساتید (مجوز تدریس، صلاحیت عمومی، تعداد واحد تدریس و ...) در طول ترم
  • بررسی درخواست های ویرایش اطلاعات اساتید در سامانه خدمات الکترونیکی
  • اطلاع رسانی تعداد جلسات تشکیل نشده هر درس به عوامل مرتبط
  • دریافت گزارش دروس آفلاین
  • انجام کلیه مکاتبات مربوط به نظارت و سنجش (درون سازمانی و برون سازمانی

آدرس پستی: 

تهران، پاسداران، خیابان نیستان هشتم، خیابان رام، نبش نیستان نهم، ساختمان شماره ۲، طبقه 2 ، اتاق 203/2

سامانه پاسخگویی (تیکتینگ)

ورود به سامانه پاسخگویی تیکتینگ

شماره تلفن تماس:

02142863000