شورای تعامل دانشجو و دانشگاه

شرایط شرکت در شورای تعامل دانشگاه و دانشجو

شورای تعامل و هم اندیشی دانشجو و دانشگاه

در راستای تقویت زمینه های مشارکت، همفکری و همکاری دانشجویان با هدف اعتلای دانشگاه در کلیه سطوح و تعامل و همدلی هرچه بیشتر میان ارکان دانشگاه به ویژه دانشجویان با مدیران و دست اندرکاران اداره دانشگاه، معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد الکترونیکی از داوطلبین عضویت در "شورای تعامل و هم اندیشی دانشجو و دانشگاه" دعوت به عمل می آورد با مطالعه آیین نامه، زمان بندی انتخابات و تکمیل فرم ثبت نام، جهت عضویت در این شورا اعلام آمادگی نمایند.  

اهداف و وظایف تشکیل شورای تعامل واحد الکترونیکی:
-    مشورت و تعامل برای اداره هرچه بهتر دانشگاه
-    تعامل مؤثر دانشجویان در حل مسائل مرتبط با خدمات آموزشی و رفاهی
-    ایجاد بستر ارتباط مستقیم دانشجویان با مسئولین واحد الکترونیکی
-    شرکت در جلسات ماهانه و طرح پیشنهادات، تبادل نظر و هم اندیشی دانشجویان با دیگر اعضای شورا

                                                                                                        

آیین نامه شورای تعامل و هم اندیشی دانشجو و دانشگاه

زمان بندی شرکت در انتخابات

زمان بندی فعالیت های انتخابات:
مهلت ثبت نام دانشجویان: تا آخر اسفند ماه 1401
بررسی صلاحیت اولیه داوطلبین عضویت در شورا: 14 الی 16 فروردین
اعلام و معرفی داوطلبین واجد شرایط: 19 فروردین
تبلیغات داوطلبین: 20 تا 27 فروردین
برگزاری انتخابات: 28 فروردین
اعلام نتایج: 30 فروردین
جهت ثبت نام در انتخابات شورا کلیک نمایید