ارتقاء فرایند پاسخگویی تلفنی
با هدف پاسخگویی سریع به دانشجویان، شماره داخلی کارشناسان واحد الکترونیکی بهروزرسانی شد.
به گزارش روابط عمومی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف پاسخگویی سریع و ارائه خدمات مناسبتر به دانشجویان، شماره داخلی کارشناسان بهروزرسانی شد.
دانشجویان میتوانند با مراجعه به منو «تماس با ما»، بخش «راهنمای جامع تلفنهای واحد»، شماره تماس قسمتهای مختلف این واحد دانشگاهی را مشاهده و دریافت کنند. توجه داشته باشید با توجه به بالا بودن حجم کاری، کارشناسان صرفا در بازه زمانی ۱۰ الی ۱۱:۳۰ قادر به پاسخگویی تلفنی هستند.
از آنجا که اعلام شناسه تیکت ارسالی در زمان مکالمه تلفنی الزامی است، حتما قبل از تماس، سوالات یا مشکلات خود را از طریق «سامانه پاسخگویی (تیکتینگ)» ارسال کنید. کارشناسان تیکتهای ارسالی را بررسی و حداکثر طی دو روز کاری پاسخ خواهند داد.
نظر شما :