ارتقاء عملکرد سامانه پاسخگویی (تیکتینگ)

به همت معاونت فنی واحد الکترونیکی، سامانه پاسخگویی (تیکتینگ) ارتقا یافت.
تعداد بازدید:۲۶۰۲
ارتقاء عملکرد سامانه پاسخگویی (تیکتینگ)

به گزارش روابط عمومی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، به همت معاونت فنی دانشگاه، سامانه پاسخگویی (تیکتینگ) ارتقا پیدا کرده و از این به بعد پاسخگویی به تیکت‌های ارسالی در سه مرحله صورت خواهد گرفت.

بر این اساس، اگر بعد از گذشت ۲ روز کاری، سوال ارسالی توسط کارشناس مربوطه پاسخ داده نشود، تیکت به کارپوشه مدیر مستقیم ارسال خواهد شد. چنانچه بعد از گذشت ۱ روز کاری باز هم تیکت بدون پاسخ بماند، مورد به کارپوشه مدیر ارشد ارجاع می‌شود. و در صورت عدم پاسخ‌گویی طی ۱ روز کاری بعدی، تیکت به کارپوشه پیگیری ویژه ارسال خواهد شد.

سامانه پاسخگویی (تیکتینگ) بستری برای تسهیل ارتباط میان دانشجویان و دانشگاه است و به دانشجو اجازه می‌دهد تا سوالات خود را به بخش‌های مختلف دانشگاه ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کند. این به روز رسانی با هدف کسب اطمینان از پاسخگویی جامع به سوالات دانشجویان، در اسرع وقت و به صورت کامل، ایجاد شده است.

کلیدواژه‌ها: واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی سامانه تیکتینگ سامانه پاسخگویی


( ۲۵ )

نظر شما :

مسعود علیایی نژاد ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۷:۲۹
سلام بنده شهریه پرداخت کردم اما مجاز به انتخاب واحد نمی باشم علت در پچه هست
پاسخ مدیر سایت ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۷:۱۹

باسلام و احترام

انتخاب واحد ترم اول از سمت دانشگاه برای دانشجویان انجام خواهد شد .