ارتقاء عملکرد سامانه پاسخگویی (تیکتینگ)
به همت معاونت فنی واحد الکترونیکی، سامانه پاسخگویی (تیکتینگ) ارتقا یافت.
به گزارش روابط عمومی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، به همت معاونت فنی دانشگاه، سامانه پاسخگویی (تیکتینگ) ارتقا پیدا کرده و از این به بعد پاسخگویی به تیکتهای ارسالی در سه مرحله صورت خواهد گرفت.
بر این اساس، اگر بعد از گذشت ۲ روز کاری، سوال ارسالی توسط کارشناس مربوطه پاسخ داده نشود، تیکت به کارپوشه مدیر مستقیم ارسال خواهد شد. چنانچه بعد از گذشت ۱ روز کاری باز هم تیکت بدون پاسخ بماند، مورد به کارپوشه مدیر ارشد ارجاع میشود. و در صورت عدم پاسخگویی طی ۱ روز کاری بعدی، تیکت به کارپوشه پیگیری ویژه ارسال خواهد شد.
سامانه پاسخگویی (تیکتینگ) بستری برای تسهیل ارتباط میان دانشجویان و دانشگاه است و به دانشجو اجازه میدهد تا سوالات خود را به بخشهای مختلف دانشگاه ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کند. این به روز رسانی با هدف کسب اطمینان از پاسخگویی جامع به سوالات دانشجویان، در اسرع وقت و به صورت کامل، ایجاد شده است.
نظر شما :