اصلاح و ارتقا سیستم پاسخگویی واحد الکترونیکی

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای ارتقا سیستم پاسخگویی به دانشجویان، اقدام به پیاده سازی رویکرد جدید خود در این زمینه نمود.
تعداد بازدید:۱۰۰۲۳
اصلاح و ارتقا سیستم پاسخگویی واحد الکترونیکی

به گزارش روابط عمومی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، این واحد در راستای اصلاح و ارتقا سیستم پاسخگویی و همچنین افزایش تمرکز کارشناسان گروه برای انجام سریعتر امور مربوطه، با توجه به بررسی‌های انجام گرفته و بازخوردهای دریافتی از دانشجویان، اقدام به پیاده سازی رویکرد جدید خود در این زمینه نموده است.

بر این اساس، از تاریخ ۱۰ آبان سال جاری در خصوص امور آموزشی و مسائل مربوط به دانشکده‌ها، کارشناسان گروه با دانشجویان تماس گرفته و نیاز به تماس دانشجویان نیست. از این رو کلیه خطوط تلفن مربوط به کارشناسان دانشکده از این تاریخ مسدود بوده و امکان تماس از طرف دانشجویان وجود نخواهد داشت.

به منظور برطرف شدن ابهامات احتمالی در خصوص نحوه حضور در کلاس‌ها و نیز استفاده از سامانه‌های دانشگاه، حتما فیلم‌های آموزشی مربوطه را مشاهده نمایید. جهت مشاهده فیلم‌های آموزشی کلیک کنید.

در ضمن، در خصوص بر طرف کردن مشکلات فنی در زمینه استفاده از هرکدام از سامانه‌های دانشگاه و همچنین موارد فنی پیش آمده در زمان حضور در کلاس درس، می‌توانید با شماره پشتیبانی فنی (۰۲۱۴۲۸۶۳۸۶۳) تماس حاصل نمایید. 

بدیهی است در صورت ایجاد سوال و یا ابهام، دانشجویان می‌توانند موارد مورد نظر خود را از طریق سامانه پاسخگویی (تیکتینگ) صرفا در روزهای اداری برای کارشناسان ارسال نموده و پاسخ خود را طی حداکثر دو روز کاری دریافت نمایند. در زیر فیلم آموزشی روش کار با سامانه پاسخگویی آورده شده است. لازم به ذکر است سایر بخش‌ها کمافی‌سابق پاسخگوی تماس‌های تلفنی خود خواهند بود.

توجه داشته باشید از آنجا که تنها راه ارتباطی دانشگاه با دانشجویان سایت واحد می‌باشد، دانشجویان موظفند به صورت مستمر اخبار و اطلاعیه‌های قرار گرفته بر روی سایت دانشگاه را مطالعه نمایند.


( ۷۲ )

نظر شما :

Kamyar ۰۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۴
سلام وقتتون خوش من الان 6 روزه که تیکت زدم جواب نگرفتم. شما و متاسفانه سایرین در حال انجام اقداماتی هستید که به نفع خودتون باشه نه مشتریان شما که ما دانشجویان هستیم. یعنی کاری کردید که دید مشتری صرف بهمون می‌دین نه فردی که در ازای دریافت خدمات آموزشی و افزایش مهارت پرداخت می‌کنه و مشتری خدمات آموزشی شما هستیم.
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۸

باسلام و احترام

تمامی تیکت های دانشجویان به بخش مربوطه ارجاع داده شده است و زین پس دپارتمان های مورد نظر برای کلیه ی دانشجویان فعال میباشد . 

 

امیرحسین خالدیان ۰۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۸
نه این شیوه قابل قبول نیست و بایستی یک شماره تماس و راه ارتباطی به غیر از تیکتینگ برای دانشجوها موجود باشد
پاسخ مدیر سایت ۰۹ آبان ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۹

باسلام و احترام

از آنجا که پاسخ بیشتر تماس‌های دانشجویان در اخبار و اطلاعیه‌های قرار گرفته بر روی سایت آورده شده و نیز حجم کاری بالای کارشناسان گروه علی‌الخصوص در زمان ثبت نام، به منظور انجام دقیق امور آموزشی دانشجویان عزیز، کارشناسان گروه فقط از طریق سامانه پاسخگویی (تیکتینگ) پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.هر تیکت حتما طی دو روز کاری توسط کارشناسان جواب داده خواهد شد زیرا در صورت عدم پاسخ، تیکت به بخش پیگیری ویژه حوزه و واحد ارجاع شده و به اطلاع مسئولین خواهد رسید. به این ترتیب علاوه بر مدیریت زمان برای دانشجویان و نیز کارشناسان، پاسخ سوالات به صورت مکتوب داده شده و از بروز ابهامات بعدی نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

محمود رضا رضایی ۰۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۹:۳۱
واقعا مضحکه واقعا مایه تاسفه کلی مطلب تایپ کردم با زدن کلید ارسال پاک شد برای من هنوز انتخاب واحد صورت نگرفته حالا می خواهید تلفن هایتان را هم یکطرفه کنید وقتی تناس میگیریم کارمان پیش نمیره حالا که نمیتوانیم تماس بگیریم خدا به دادمان برسه
پاسخ مدیر سایت ۰۹ آبان ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۹

باسلام و احترام

از آنجا که پاسخ بیشتر تماس‌های دانشجویان در اخبار و اطلاعیه‌های قرار گرفته بر روی سایت آورده شده و نیز حجم کاری بالای کارشناسان گروه علی‌الخصوص در زمان ثبت نام، به منظور انجام دقیق امور آموزشی دانشجویان عزیز، کارشناسان گروه فقط از طریق سامانه پاسخگویی (تیکتینگ) پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.هر تیکت حتما طی دو روز کاری توسط کارشناسان جواب داده خواهد شد زیرا در صورت عدم پاسخ، تیکت به بخش پیگیری ویژه حوزه و واحد ارجاع شده و به اطلاع مسئولین خواهد رسید. به این ترتیب علاوه بر مدیریت زمان برای دانشجویان و نیز کارشناسان، پاسخ سوالات به صورت مکتوب داده شده و از بروز ابهامات بعدی نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

نیوشا محمدزاده ۰۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۳
حجم بالای کار فقط در زمان ثبتنام هست و خب لازم هست که شماره تماسی وجودداشته باشه تازه ما میخواستیم گله کنیم ک چرا ی شماره اس بنده اول ترم ۴۵ دقیقه تو صف انتظار برای پاسخگویی بودم و این واقعا تاسف باره ، هزینه میدیم برای کلاس هامون یک نفرم پاسخگو نباشه این دیگ واقعا جای تاسف داره ببخشید ماام داریم کار میکنیم اگر حجم کارشون بالاست یک واحد حداگانه بزنین اینکه راهش نیست
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آبان ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۴

باسلام و احترام

از آنجا که پاسخ بیشتر تماس‌های دانشجویان در اخبار و اطلاعیه‌های قرار گرفته بر روی سایت آورده شده و نیز حجم کاری بالای کارشناسان گروه علی‌الخصوص در زمان ثبت نام، به منظور انجام دقیق امور آموزشی دانشجویان عزیز، کارشناسان گروه فقط از طریق سامانه پاسخگویی (تیکتینگ) پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.هر تیکت حتما طی دو روز کاری توسط کارشناسان جواب داده خواهد شد زیرا در صورت عدم پاسخ، تیکت به بخش پیگیری ویژه حوزه و واحد ارجاع شده و به اطلاع مسئولین خواهد رسید. به این ترتیب علاوه بر مدیریت زمان برای دانشجویان و نیز کارشناسان، پاسخ سوالات به صورت مکتوب داده شده و از بروز ابهامات بعدی نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد

mona ۱۰ آبان ۱۴۰۱ | ۰۳:۳۲
این تصمیم کمال بی انصافی ست.خصوصا برای دانشجویان جدیدالورود که اطلاعاتشون ضعیفه.خصوصا تو این شرایط نت و... نفس کاره دانشگاه الکترونیکی ست و دانشگاه باید از هر وسیله الکترونیکی که باعث پیشبرد کار دانشجویان هست استفاده کند .....
پاسخ مدیر سایت ۱۰ آبان ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۳

باسلام و احترام

از آنجا که پاسخ بیشتر تماس‌های دانشجویان در اخبار و اطلاعیه‌های قرار گرفته بر روی سایت آورده شده و نیز حجم کاری بالای کارشناسان گروه علی‌الخصوص در زمان ثبت نام، به منظور انجام دقیق امور آموزشی دانشجویان عزیز، کارشناسان گروه فقط از طریق سامانه پاسخگویی (تیکتینگ) پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.هر تیکت حتما طی دو روز کاری توسط کارشناسان جواب داده خواهد شد زیرا در صورت عدم پاسخ، تیکت به بخش پیگیری ویژه حوزه و واحد ارجاع شده و به اطلاع مسئولین خواهد رسید. به این ترتیب علاوه بر مدیریت زمان برای دانشجویان و نیز کارشناسان، پاسخ سوالات به صورت مکتوب داده شده و از بروز ابهامات بعدی نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد

تادیا مهربانی ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۶
سلام من خودم تیکت فرستادم ۴ روز کاری طول کشید تا جواب دادند چطور شما می گویید ۴۸ ساعت کاری؟
پاسخ مدیر سایت ۱۴ آبان ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۳

باسلام و احترام

بدلیل بروز رسانی سامانه پاسخگویی ، چند روزی این مشکل بوجود آمده بود که در حال حاضر مرتفع شده است